Fitness perníkový koláč bez mouky

Ahoj fitness maniaci!
Minulý týden jsem dostala chuť na něco slaďoučkého a dobroučkého, co bych si mohla dát po obědě nebo jen tak vzala s sebou do školy bez nějakých dlouhých ranních příprav.
A tak vznikla tahle ňamka, která je skoro bez tuku, není v ní žádná mouka a můžete ji použít jako náhradu běžného perníku. :)
Taky už se nemůžete dočkat? Tak pojďme na to!



Na náš perníkový koláč budeme potřebovat:
* 200g ovesných vloček
* 1 nízkotučný tvaroh
* 1 vajíčko
* 1 lžíci řepkového oleje
* 60g třtinového cukru
* 3 lžíce karobu/ kakaa
* 1/2 prášku do perníku
* skořice
* hrst zmraženého lesního ovoce
+ mléko na naředění těsta, kešu ořechy (volitelné, ale dobré! :))

Na ozdobu budeme potřebovat:
* pár zmražených malin :)

Začneme tím, že si troubu předehřejeme na 200°C a dortovou formu vyložíme pečícím papírem.


V misce si nejdříve smícháme suché ingredience - vločky, karob, třtinový cukr, prášek do perníku a skořici. Poté přidáme lesní ovoce, vajíčko, tvaroh, kešu ořechy.



Všechny ingredience smícháme dohromady. Aby nám to lépe šlo a vše se hezky spojilo, přidáme lžící oleje a těsto zalejeme mlékem podle toho, jak řídké naše těsto chceme mít.


Na závěr těsto přelejeme do dortové formy a dozdobíme malinami. Pečeme zhruba 45-55 minut na 200°C (horkovzduch) a po vychladnutí si užíváme skvělou chuť koláče. :)





Já už jsem si pak jen kousek ukrojila a místo šlehačky jsem dortík/koláč dozdobila tvarohem. Vypadá i chutná úžasně a já vám ho můžu jen doporučit!! :)


Komentáře