Nízkotučný tvarohový koláč bez mouky a vajec ze 7 ingrediencí ♥

Ahojky všichni přívrženci zdravého životního stylu, fitness maniaci a natěšenci na léto!

Dneska jsem tu s parádním receptem, který je honem hotový, je výborný, nízkotučný, je na něj potřeba minimum surovin a co víc - je bez mouky a vajíčka!
To ale není to jediné skvělé, co vám chci dneska říct. Další úžasnou věcí je totiž to, že jsem získala zpátky svou motivaci a jsem připravená ji předávat i dál, takže se za krátkou dobu můžete těšit na pořádnou dávku motivace v mém motivačním článku. Chystám do budoucna pár parádních novinek na svůj blog, a tak bych se vás chtěla zeptat. Uvítali byste nějaké nafocené cvičení, které byste si mohli vytisknout a cvičit podle něj třeba na cestách, nebo když máte málo času? Protože bych si to moc chtěla zkusit a byla bych moc ráda, kdybych mohla někoho inspirovat a třeba mu ukázat i nějaké nové cviky! :) Tak mi určitě dejte vědět dolů pod článek!!
No a abychom už nezaháleli, vrhněme se rovnou na koláč, kterého jsem před chvilkou spořádala asi čtvrtku a vůbec mě to netrápí, hihi.


Na mňamózní tvarohový koláč budeme potřebovat:

Korpus:
* 2 hrnky mletých ovesných vloček
* 30g chia semínek
* 2 lžíce javorového sirupu
* kokos podle chuti :)
* větší 1/2 - 3/4 hrnku vody

Náplň:
* 2 polotučné tvarohy
* bílý jogurt
* 2 lžíce javorového sirupu
* kokos podle chuti
* tunu kakaa (nebo 2 lžíce :))


Tak a jde se na to. :)
Jak už je to z mých receptů známé, začneme tím, že si troubu předehřejeme na 180°C a dortovku (průměr 28 cm) si vyložíme pečícím papírem. Od té doby, co peču takhle bez tuku a vysypávání plechů mám mnohem lehčí pečení, protože se s tím nemusím patlat a pak to ještě uklízet a co víc, jídlu to na kalorické hodnotě nepřidá, takže si bez toho své pečení už nedokázu ani představit. :)
V misce si smícháme vločky, kokos, sirup a vodu. Z chia semínek si uděláme pastu, která nám bude fungovat jako pojidlo. 30g chia zalijeme vodou tak, aby byly semínka ponořené a pak mícháme, dokud se z nich nestane hustý pudink, který přimícháme do těstíčka a všechno spolu dobře promícháme.
Teďka přijde nejtěžší část receptů - natlačení těsta do formy. Ne, dělám si srandu, na tomhle receptu není těžkého vůbec nic. :D Doporučuji si před natlačováním namokřit ruce a určitě nebude vadit, když si  s vodou těstíčko trošku rozmatláte, lépe se s ním pak v dortovce pracuje a tvaruje. Okolo stěn dortovky utvořte okraje, ať máme kam líp náplň a šupky na 15 minutek do trouby. :)



Teďka už si jenom vezmeme 2 mísy. Do každé dáme tvaroh a 1/2 jogurtu, ke každé přimícháme lžíci javorového sirupu. Do jedné misky pak nasypeme kokos (to bude naše světlá část) a do druhé zhruba 2 lžíce kakaa (to bude tmavá část).




Potom už jenom náplně střídavě lejeme na korpus. Vaší tvořivosti se meze nekladou, buď můžete náplně vrstvit, anebo je střídavě lít do korpusu a pak projet špejlí. To nám vytvoří dojem tzv. marmorkuchen (protože němčina je v životě moc důležitá. :D).



A jakmile bude dílo hotovo, dáme péct ještě na 25 minutek a pak necháváme vychladnout a papáme. :)



Recept určitě vyzkoušejte a dejte mi vědět, jak dopadl!! :)
Přeji dobrou chuť. 

Komentáře

  1. Anonymní15.06.16 1:55

    Ahoj, s tím cvičením bezva nápad. Já bych to uvítala a určitě vyzkoušela :-)
    Koláč určo vyzkouším, chtělo by to verzi pro tisk - návrh, jinak pěkné zpracování ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji za parádní zpětnou vazbu! Recept formou verze pro tisk mě ještě vůbec nenapadl, ale budu se na něm snažit zapracovat, protože se mi to zdá jako vážně super nápad! A workout jsem se o víkendu snažila nafotit, ale úplně to nedopadlo, tak uvidíme, no... zatím se před foťákem dost stydím, ale za foťákem... to je jiná. :D :) Přeju hezké pondělí!!

      Vymazat
  2. dělali jsme dnes a moc jsme si pošmákli...díky za super recept :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé.. tak to mám mega radost!! :) Chystám další várku rychlých tvarohových ňamek, protože jsem tou bílou lahůdkou prostě posedlá. :D

      Vymazat
  3. Dnes jsem vyzkoušela a je to opravdu mňamka. Chutná i manželovi a to je co říct :). Určitě vyzkouším i další recepty. Díky za ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, tak to mám obří radost. :) Chystám se dát na blog ještě pár dalších takových ňamek, tak jestli jste s manželem takoví mlsní jazýčci jako já, tak určitě ještě vydržte!! :) Hrozně mě tvůj komentář potěšil, jsem ráda, že chutnal!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Vaši zpětnou vazbu! :)