Valentýnská makovo-ovesná srdíčka ♥

Krásný valentýnský večer. ♥

Doufám, že ho všichni trávíte přesně tak, jak jste chtěli. Můj Valentýn byl dneska plný stresu a strachu a i následné radosti a pocitu naprostého štěstí.

Dneska se totiž konaly moje první jízdy a protože právě teďka čtete tenhle článek, můžete tušit, že nebyly poslední! Můj stress level byl nehorázně vysoko, a tak jsem šla ještě před jízdama cvičit, abych se trošku vydováděla. Jezdit jsme začali dopoledne, konkrétně v 10, takže jsem si dneska přivstala, ale ten HIIT trénink, kterej jsem dneska v gymu rozvalila, za to rozhodně stál. Jsem zvědavá, jestli se zítra pohnu. :D Spartan race se blíží, a tak se snažím pořád víc a víc makat a můžu vám říct, že mne to nehorázně baví!

No a ta autoškola? Bylo to neuvěřitelný. Prvních 15 minut jsem byla nervózní jako prase, ale potom to ze mě opadlo (díky úžasnému panu instruktorovi) a začala jsem se soustředit na to, co jsem měla. Už tahle první jízda pro mne byla úžasnou životní zkušeností. Od teďka budu na přechodech a chodnících ještě opatrnější, protože bejt řidičem může bejt občas dost těžký, a to já už teďka taky chápu! Chápejte to, prosím, i vy a dávejte na sebe pozor. Nikdy nevíte, kdo sedí za volantem. Jestli je to třeba profík, nebo nějaká vyjukaná puberťačka, která je ráda, že umí dát blinkr doprava, jako jsem právě já. :D

No a co budeme péci dneska? Makovo-ovesná srdíčka, která jsou výborným dárečkem právě k Valentýnu nebo k jakékoliv jiné, hezké příležitosti, kterou slavíte s milovanou osobou. :) ♥ A je jedno, jestli je tou osobou váš milenec či milenka, vaši příbuzní nebo třeba vy.

Pamatujte na to, že jste úžasné osobnosti, které dokážou neskutečné věci, a i proto by si samy sebe měly vážit a mít se rády. ♥♥♥


Na 50ks makovo-ovesných srdíček:

* 150 g mletých ovesných vloček
* 25 g mletého máku
* 25 g mletého kokosu
* 100 g sušených meruněk (nebo jiného sušeného ovoce)
* 1 polotučný tvaroh
* med dle chuti (dávám 1 lžičku a srdíčka jsou jen přirozené sladké)
* 1 lžíci skořice

Postup:

1. Sušené meruňky si v míse zalijeme vařicí vodou tak, aby byly celé ponořené, překryjeme talířkem a necháme 10 minut odstát.


2. Mezitím si v další míse smícháme všechny sypké ingredience - tedy ovesné vločky, mák, kokos a skořici. Směs dobře promícháme.


3. Odstáté meruňky si pak nakrájíme na kousky a přidáme k suché směsi.


4. Do směsi pak dále přidáme i 1 vaničku polotučného tvarohu a med. Všechny ingredience prohněteme v tužší, mokřejší těsto, který si pak přendáme na pomoučený vál (nebo silikonovou podložku bez mouky) a vyválíme tenčí plát.


5. Z těsta pak vykrajujeme srdíčka, která skládáme na pečicím papírem vyložený plech a pečeme 15-20 minut (dle tloušťky, hlídejte si je) na 180°C. :)



6. Já jsem pak ještě srdíčka ozdobila roztopenou čokoládou, kokosovými chipsy, chia semínky a perličkami, ale vaši představivosti se meze nekladou! :)

7. Dobrou chuť a nádherného Valentýna! ♥

Komentáře