Jarní vajíčkové muffiny ♥

Venku začínají zpívat ptáčci, listy a květy stromů a květin se začínají zbarvovat do nejrůznějších, zářivých odstínů a venku začíná být vidět i po 5. hodině odpolední.

Kamarádi, je tu jaro! Na které jsem tak dlouho čekala, a na které jsem se tak moc těšila, že to snad ani neni možný. :) Příroda se probouzí a s ní i nová série jarních, lehkých receptů, které pro vás chystám. ♥ 

Tyhle vajíčkové muffinky jsou parádní jarní svačinkou do práce, školy nebo na cesty, protože jsou velice kompaktní, chutné a plné bílkovin a vitamínů. Já je vždycky doplním ještě kouskem pečiva, zeleninou a mám na 3 hodinky vystaráno!

 S nápadem, že bychom je mohly upéct, přišla moje maminka, která miluje, když peču naslano. No a protože chci jít do letní výzvy, kterou pořádá mé domácí fitko, rozhodla jsem se, že vytvořím nějakou nízkokalorickou ňamku, kterou si zařadím do nového jarního hubnoucího jídelníčku.

Naneštěstí na mě ale přišla nějaká virózka, a tak se do jarního hubnutí vrhnu až od příštího týdne. Do té doby si chci propočítat, kolik bych měla čeho sníst, sepsat si pár jídelníčků a vymyslet pár jednoduchých a rychlých receptů, které bych do své hubnoucí stravy mohla zahrnout. :) 

Zajímalo by vás, jak zhubnout a jak si stanovit svůj denní příjem? Dejte mi určitě vědět. ♥ Napadlo mě, že by to byl docela dobrý článek na blog. :)



Na 8 muffinků budeme potřebovat:

* 4 vejce
* 1/2 polotučného tvarohu (125g)
* 2 plátky šunky
* 1 hrnek mražené zeleniny
* pepř, sůl, chilli


Postup:

1. V míse smícháme vejce s tvarohem a šunkou nakrájenou na kostičky. Dochutíme pepřem, solí, chilli kořením a přisypeme mraženou zeleninu. Opět dobře promícháme.


2. Vaječnou směsí pak plníme silikonové košíčky kousek pod okraj. Pokud nemáme silikonové formičky, vymažeme si olejem či máslem muffinkový plech a vlijeme náplň dovnitř.


3. Muffinky pečeme 25 minut na 180°C a máme hotovo! :) 


Dobrou chuť a nezapomeňte mi dát vědět, jestli byste měli zájem o hubnoucí článek! :) Budu se těšit příště. ♥




Komentáře